przykładowe plakaty do druku

Republika.pl Portal Spoecznoci Internetowych
Menu


 




Przykro nam, strona o podanym adresie nie istnieje.

Sprawd, czy wpisae poprawny adres strony, lub skorzystaj z katalogu lub wyszukiwarki.



Copyright 1996 - 2006 Grupa Onet.pl SA - zobacz wszystkie serwisy »

 

szamanika inwigiluje

Temat: Jeszcze raz zawody...
Hej wszystkim.

Jak w temacie...

Może spróbowalibyśmy jeszcze raz zorganizować zawody, ale tym razem bardziej sie do tego przyłożyć?

Chodzi mi o rozpowszechnienie wiadomości, że takowe zawody są.

Zrobiłem taki banalny plakat w formacie A3 (przykładowy - bo mam ciekawszą wizję, ale to tak na szybko do demonstracji), który możnaby dzięki naszemu zaangażowaniu porozwieszać w miejscach gdzie każdy z nas mieszka, oto on:



Dodatkowo widziałem, że Glonek prowadzi stronę, więc może napisałby kilka linijek kodu nowej stronki ze szczegółami naszych zawodów? Strona będzie uniwersala, więc przyda się na przyszłość, dlatego na plakacie naniosłem www ..., to może być np.: www .zawodyslalomsilesia. jakaś darmowa domena
Loga, obrazki, przyciski, wszelkie grafiki mogę na tą stronę narysować, ale fajnie byłoby, jakby ktoś to złożył do kupy, bo nie cierpię pisać stron, nawet jak za to płacą:/

Dodatkowo, gdybyśmy na plakat wsadzili logo Powerslide, to może Bladeville pokryłoby koszty druku? To mógłbym spróbować załatwić.

Jak Wam się to widzi??
Kosmiczny pomysł (mam nadzięję, że nie bardziej niż Glonka z dj'em na muchowcu ), czy realny??
Pozdrawiam...
Źródło: rolkarstwowpkiw.fora.pl/a/a,315.html



Temat: zbiorka na oprawe z Flota
Mysle,ze mecz z Flotą 2 września powinien zostać odpowiednio rozreklamowany w Barlinku,tak aby na stadion przyszło jak najwięcej ludzi.Plakaty klubowe nie wystarczą,a te które zostały wykonane na mecz z Rewalem sa naprawde dobre,tyle ze zarowno ich liczba,jak i format byl maly,tak wiec ciezko bylo je dostrzec w miescie.Mysle ze moglibysmy wykonac plakat informujacy o meczu(na kartce A4 czarnym drukiem,wielkimi literami-tanszy koszt druku,wieksza widocznosc plakatu,no i znacznie wieksza ilosc).tekst na plakacie przykładowo taki:
POGOŃ BARLINEK-Flota Świnoujście
02.09.2006-godz.17:00
Po 13 latach mamy wreszcie realne szanse na powrót do III ligi!!!
Wiele zależeć będzie od meczu z głównym rywalem-świnoujską Flotą.
Kibicu!!!Musisz tam być!!!

I takie coś mogłoby zająć całą kartkę formatu A4.Jeśli tekst będzie czarnym i wielkim drukiem to na pewno uda sie wykonac np.100 plakatow tanim kosztem.Czy ktos moglby zrobic projekt???
Źródło: pogonbarlinek.fora.pl/a/a,102.html


Temat: BANNERY BUTTONY ULOTKI. PROJEKTY GRAFICZNE!!
Witam, mam do zaoferowania, projekty grafik, ulotek do druku, w cenach b.małych, Projekty są wykonane Profesjonalnie.

Więcej informacji!!

BANNERY REKLAMOWE:

Aby móc zobaczyć Linki musisz się zarejestrować

PROJEKTY ULOTEK, PLAKATÓW:

Aby móc zobaczyć Linki musisz się zarejestrować


Oczywiście dla forumowiczów, możliwe zniżki

Przykładowe prace:










POZDRAWIAM, wicej info na gg: 646255
Inne projekty wchodzą w grę, więc PISAĆ!!

[ Dodano: 2009-10-16, 17:32 ]
Źródło: csnemore.pl/viewtopic.php?t=6193


Temat: Przypinki i druki niskonakładowe
Wszystkim organizatorom rajdów chciałabym zaproponować usługi naszej firmy - Studio JG. Wykonujemy w niskich nakładach, a także przy okazyjnych cenach różnego rodzaju materiały reklamowe - przypinki, naklejki, breloki akrylowe, otwieracze do piwa z nadrukiem, a także ulotki, plakaty, broszury reklamowe, książki.
Wystawiamy faktury.

Więcej informacji oraz przykładowe wyceny można znaleźć na naszej stronie -> BADGE.COM.PL
Źródło: datajana.pl/forum/viewtopic.php?t=415


Temat: Liga Typerów
Najpierw niech coś takiego powstanie bo jeszcze nic nie ruszyło, a już widzę niezdrową rywalizację kto ma się tym zajmować. Głos Kamienia... dobry pomysł, ale z tym, że nie mają o czym pisać to nie jest tak do końca. Ja w poniedziałek po rozgrywkach robię obszerną relację z tego co się działo, opisuję dwa przykładowe mecze, tabele, wyniki, strzelców itd. Niestety do druku nie łapie się nawet połowa materiału... więc nie wiadomo czy zgodzą się na cokolwiek dodatkowego.

Ze swojej strony mogę jednak postarać się o nagrody dla zwycięzców, o nagłośnienie sprawy w prasie lokalnej i wojewódzkiej. Mogę zrobić plakaty i obkleić pół miasta, równie dobrze każdy z Was może zrobić to w swojej szkole, miejscu zamieszkania itd. Możemy nagrać "spot reklamowy", który puszczany byłby co jakiś czas na Hali - reklamowałby to forum, rozgrywki jak i samą Ligę Typerów. Wszystko do zorganizowania, ale uwaga: są dwie strony medalu...

Jedna: fajnie bo Liga Typerów będzie cieszyć się dużym zainteresowaniem, na forum będzie więcej ludzi, pojawią się Moderatorzy, zacznie się super zabawa w obstawianie wyników... ale

jest druga strona medalu: trzeba się liczyć z tym, że opanowanie tego wszystkiego będzie żmudne i czasochłonne. Od razu mówię - jedna osoba tego nie pociągnie...
Źródło: kalf.webplus.net.pl/viewtopic.php?t=34


Temat: [Zlecę] Wykonanie plakatu informacyjnego
Witam

Zlecę wykonanie plakatu informacyjnego dla pewnej wspólnoty.

Druk w formatach a3,a4,a5 oraz pdf, jpg na stronę internetową.

Proszę o przykładowe prace i ew. kwotę za jego wykonanie.

kontakt: Kasia i Tomek
redakcja@dla-samotnych.pl
Źródło: forum.optymalizacja.com/index.php?showtopic=89599


Temat: Marzenia o przyszłości Science-Fiction Fantasy i Horror

Sergent: Ale powiedzmy taki nadzwyczajny numer SF (poza tymi w cyklu miesięcznym) raz na pół roku z fachowym tekstami i dodatkami byłyby miłym urozmaiceniem i chyba pożądanym przez większość.


Według mnie Forma magazynu, kilkakroć - 4 lub 5 krotnie- lepsza od zwykłych wydań miesięcznych, ukierunkowana na dany gatunek, wyposażona w to, w co nigdy nie będzie wyposażony „SFFiH” jako zwykły miesięcznik, byłaby „perłą” na tle normalnych wydań, oraz konkurencji.
Pozwolę sobie rozbudować ten pomysł o własne postulaty dotyczące „inności” wydania specjalnego, ukierunkowanego przykładowo na „Post-Apokalipsę”.

Okładka - Zazwyczaj jest to kadr z gry komputerowej, filmu, czy praca obcego dla SFFiH i anonimowego dla czytelnika artysty. Wydanie Specjalne w moim mniemaniu zasługuje na dzieło od początku do końca zrobione na zamówienie, oddające sedno treści, jak okładki do dodatków „Neuroshimy”.

Opowiadania – prócz współczesnych z lat 2000 - 2006r winny zagościć te dawne, publikowane w Fantastyce przed 90r jak np. „Reguła Przetrwania” Grzegorza Drukarczyka . Pojawia się problem praw autorskich, jakie do tekstów pewnie posiada NF, ale jest to przeszkoda do pokonania.

Powieść - numer z „Aleją Potępienia” Rogera Zelaznego, lub „Śmiercią Trawy” Johna Christophera? – jestem „za”. 1 strona A4, to na oko 4 strony formatu książkowego, więc 200str powieści w książce oznacza 50str A4 na łamach pisma – nie jest tragicznie, choć i w tym wypadku nie obędzie się bez wykupienia praw do druku.

Szkice - w Wydaniu Specjalnym, które winno jakością kilkakroć przewyższać formę „zwykłą”, raczej są niezbędne. Wykonane na wysokim poziomie, idące w kierunku Hiper-real znacznie podwyższą wartość numeru – przynajmniej w odczuciu „wzrokowców” podatnych na obraz.

Post-Nuklearny Komiks - winien mieć swoje miejsce. Nie zeszyt, ale forma od minimum 4 stron A4 –( coś w stylu „Mars 1977” z NF). Ideał to 6/8/10 stron w kolorze.

Publicystyka nurtu „Post Apo” – tego komentować chyba nie trzeba.
Płyta DVD np. z „Obi Oba Koniec Cywilizacji“ – jako jeden z elementów całokształtu Specjalnej Edycji, a nie główna atrakcja.

Plakat Ścienny (Formatu kinowego)
„Metal Hammer” i „Popcorn” wzbogacały pismo o duże plakaty – Czemu nie powrócić do tej idei w specjalnej edycji?. Repertuar tego co może być na plakacie jest olbrzymi.

Cena: 15pln, 18pln, – taka kwota nie powinna być krzywdząca, za towar 150/200-stronicowy ukazujący się 2 lub 3 razy w roku, tym bardziej kiedy czytelnicy byliby poinformowani z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem o zbliżającym się „rarytasie” i jego cenie.

Za 4 lub 6 miesięcy, następcą tematu „Post-APOKALIPSA” mógłby zostać np.: nurt „Fantasy – Zagubione Średniowiecze” albo „Cyber-Punk”.
Tak to przynajmniej wygląda w marzeniach, a rzeczywistością niech już inni fachowcy się zajmą.
Źródło: science-fiction.com.pl/forum/viewtopic.php?t=627


Temat: Nauka graficzenia => portfolio by oldboy
Ja bym się do jednego koloru nie ograniczał, bo dwa są właśnie jak dla mnie optymalne. Trzy to już za dużo, a cztery to kompletna masakra.


Old, pamiętaj o paru rzeczach projektując jakieś loga:
- Najlepiej stosować kolory w apli czyli o wartości 100% (pełna apla) gdyż wszelkiego rodzaju gradienty, czy wartości np. 50% sprawiają, że będą one w druku uzyskiwane przy pomocy rastra drukarskiego (takie małe kropki co widzisz np. na kolorowych drukach w gazecie), a tak jak używasz pełnego nasycenia, to potem w drukarni farba ma pełne krycie. Dzięki temu nieważne czy logo będzie drukowane na a4 czy jakimś mega dużym billboardzie, zawsze tak samo ładnie będzie wyglądać (a nie takie wielkie kropachy jak podejdziesz do plakatu).

- Załóżmy, że chcesz zrobić dwukolorowe logo. Masz do dyspozycji 4 podstawowe kolory / farby - CMYK. Jeżeli chciałbyś uzyskać jakieś inne kolory niż yellow, np. jakiś granatowy czy ciemnoniebieski, to broń boże nie używaj zmieszanych podstawowych (cmyk), bo potem się może w drukarni okazać, żę logo coprawda jest jednokolorowe, ale żeby je uzyskać to trzeba było użyć aż 4 farb, a co za tym idzie:
- koszta! czterokrotnie za duże (jak wcześniej pow napisał, każdy kolor kosztuje, bo cała maszyna musi powtarzać określone czynności ileś tam razy)
- ciężko jest dostosować dokładnie ten sam odcień wydruku co wcześniej (np. firma zleciła dodrukować listowniki ze swoim logiem), ponieważ żeby zobaczyć co wyjdzie, to najpierw trzeba coś wydrukować prawda? A jednorazowy koszt samego przygotowania maszyn do druku kosztuje minimum paręset złotych.
- Firma, której logo zaprojektujesz na pewno nie będzie się cieszyła, że zamiast jednej nazwy koloru musi zapamiętywać jakieś nasycenia procentowe aż czterech (i dlaczego czterech skoro jest jeden kolor! narazisz zleceniodawcę na niepotrzebne koszta). Tak samo z czcionką, używasz jakiejś, to podajesz jej nazwę.

W tym przypadku musisz używać kolorów pantonowych, są to specjalne, ustandaryzowane kolory z próbników dostępnych w każdym dobrym, szanującym się edytorze graficznym. Zalety:
- Drukarnia lepiej dostosuje druk, gdyż kolor pantonowy jest tak naprawdę przygotowywany jako oddzielna farba i dany odcień jaki zostanie potencjalnie uzyskany jest wiadomy już przed drukiem i można go dobrze skorygować. A jako że jest to osobna, jedna farba, to druk będzie miał jeden przelot przez maszynę i koszta będą znacznie mniejsze.

Przykładowo przygotowujesz logo 2 kolorowe (ciemnoniebieski i zielony) z tekstem.
- Używasz czcionki Metabook, to podajesz jej nazwę zleceniodawcy (no i trzeba zakupić jeszcze licencję na czcionkę).
- Logo nie ma żadnych odcieni, po prostu kombinacja dwóch kolorów w paru miejscach. W tym celu w edytorze (np. photoshopie) wybierasz z próbnika (color picker -> color libraries) dwa pantonki: Reflex Blue, Green C (profil solid coated) i tylko tymi kolorami malujesz.
Źródło: cportal.webd.pl/viewtopic.php?t=4945



Designed by Finerdesign.com